Pagina's

maandag 15 april 2013

Van het Copic Benelux Team

Omdat wij bij Let's Get Bizzee natuurlijk ook gek zijn op Copics, hebben wij het Design Team van wat leuke MDF artikelen gesponsord zodat ook zij ermee aan de slag konden. Als je klikt op onderstaand logo wordt je doorgestuurd naar het Copic Benelux Blog.


Vandaag een berichtje van Ashley:

 Ik had dit mooie ophangbord gekregen van Let's get bizzee om er iets mee te maken, en uiteraard moest ik gelijk ermee aan de slag! het resultaat: heel veel foto's en werk! Maar wel een super leuk project!


Hier is het overal aanzicht van de hanger *iet wat moeilijk te fotograferen want hij is best lang* Maar het is me gelukt het in een keer erop te krijgen! Ik heb er een verjaardagskalender van gemaakt want deze had ik nog niet!  De datums zijn i.v.m.. privacy onleesbaar gemaakt. Ik ben begonnen met een laagje gesso en daarna ben ik begonnen met de bordjes wit te verven, maar ik wilde graag veel structuur dus ik heb verf gemengd met vogelzand (dan krijg je een heftige korrelige structuur zoals op de foto)


Dit is het bovenste "bordje" met de eerste vier maanden erop Januari/februari/maart/april dit is een template van internet *gewoon birthday calendar template gegoogeld*. Ik heb hierop een al wat oudere magnolia gebruikt ik geloof uit 2009. Het hekje is een stansje van magnolia, de bloemen zijn van WOC en de lelie van magnolia zelf. Het kant komt uit een lokale winkel.


Dit is het middelste "bordje" met de maanden Mei/juni/juli/augustus, Op dit bordje heb ik wederom een oude magnolia uit 2009 gebruikt die heel goed bij de bovenste past!. De vlinder stans en hartjesstans is van Tim Holtz. De bingosteen geeft 24 aan, dit is de datum in augustus waarop ik ben getrouwd! Dus ik vond dat wel heel toepasselijk.


Dit is het onderste "bordje" met de maanden september/oktober/november/december. En het heeft mijn meest favoriet magnolia erop! Ook al wat ouder uit 2010 maar past nog prima bij de andere twee!  De Washitape rechts had ik opgeplakt, omdat ik een foutje had gemaakt zo is hij handig verborgen.

 

Dit zijn nog even close-upjes van het kleurwerk, Ik heb ze allemaal in dezelfde kleuren gehouden om het geheel goed bij elkaar te laten passen.

Copic kleuren gebruikt:
Haar: N10, N7, N5
Huid: E13, E11, E00, 0, R21
Jurken/sokken: B99, B95, B93, B91
Schoenen/boog: E77, E74, E71
Rood: E46
Pijlpunten en einden zijn gekleurd met een zilveren gelpen.


Ik hoop dat dit project jullie ook inspiratie geeft om zo'n mooie 3-delige MDF hanger van Let's Get Bizzee te pimpen!

Veel liefs Ashley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten