Pagina's

dinsdag 16 april 2013

MDF Filmstrip

Vandaag weer een bericht voor jullie van Design Team Member Jolanda van 't Scraphuis.


Hallo ik ben ook met de diastrip aan de slag gegaan. Als eerste ben ik hem wit gaan schilderen met acryl verf. Daaroverheen heb ik een laag crackle paint gezet en deze met de heattool verhit....zodat er een echte houtlook onstaat.


Ik heb er voor gekozen om de communie foto's van mijn zoontje in te verwerken...... want dit zijn toch wel speciale momenten die zeer kostbaar zijn en als mooie herinneringen vastgelegd mogen worden!




Ik heb hem verder vrij rustig gehouden met pimpen.....want zeg nu zelf de foto's spreken al genoeg!! Alleen de filmstrip stans van Tim Holtz verwerkt tussen de bloemen.


Ik vond het een super gaaf project om mee aan de slag te mogen gaan.

Lieve groetjes,
Jolanda

En uiteraard is deze MDF Filmstrip ook weer verkrijgbaar in Jolanda's winkel:


Klik op bovenstaand logo als je doorgelinkt wilt worden naar de webwinkel van Jolanda. De MDF Filmstrip is al te bestellen voor slechts € 3,99 per stuk.

1 opmerking:

  1. nou jolanda, het is echt een plaatje geworden hoor!!! kan ook niet anders met zulk leuk materiaal en een pracht van een zoon ;)

    BeantwoordenVerwijderen