Pagina's

zondag 23 februari 2014

MDF eieren in houder

Hallo lieve blogvriendinnen,

Deze keer ben ik al helemaal in paasstemming.



Hier heb ik 3 soorten eieren van MDF gebruikt. 1 middel grote, kleine en met een gekarteld randje bovenaan.
Deze heb ik beplakt met papier van Maja Design van vorig jaar.

Op het rechtse ei heb ik een ingekleurde digi stempel van Mo Manning gemaakt.
Deze digi is afgedrukt op stempellinnen en ingekleurd met Panpastel en Distress Markers.
Ik had namelijk niet de juiste kleur geel in panpastel en wel in Distress.
Het was even uitproberen of het op stempellinnen zou lukken maar ik vind het resultaat best wel goed.
De randjes van het stempellinnen kun je ook weer rafelen.




De houten figuurtjes zijn van CraftEmontions (811500/0209)

Bedankt voor je bezoekje.

liefs Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten