Pagina's

donderdag 13 februari 2014

Bijna Valentijn


Lieve allemaal

Vandaag een Valentijns Thema.
Ik heb het leuke huisjes-fotoalbum gebruikt.
Maar omdat ik niet echt van de albums ben, wil ik laten zien dat je ze ook enkel heel leuk kunt verwerken.


Ik heb de Sherri Baldi knipvellen van Joy gebruikt in combinatie met het mooie papier van Magnolia.


Ook nu heb ik weer verschillende malletjes gebruikt.
Het mooie raam leent zicht perfect om op deze creatie te gebruiken.


De randen van het huisje heb ik aangezet met Gesso.


Dit lieffie kijkt uit haar raampje waar of haar lover blijft!

En ook op deze manier kun je het album weer voor meerdere doeleinden gebruiken.

Ik wens iedereen een fijne dag.
En morgen is het dan Valentijns dag en dag waarop je je geliefde een cadeautje kunt geven.
Maar mijn motto is vooral wees op deze dag nog even liever voor elkaar als dat je normaal al doet.

Lieve groetjes Noriko

Geen opmerkingen:

Een reactie posten