Pagina's

zondag 16 februari 2014

Let's get Bizzee MDF Set of 4 eggs




Let's get Bizzee MDF Set van 4 eieren!


Hallo alle Scrap fans!! 

Ik laat jullie mijn werkje zien, Nancy van Letsgetbizzee heeft iets geweldigs bedacht voor Pasen.... een set met verschillende paaseieren van 4 stuks, de leuke bijpassende Stempelafdrukjes van Penny Black Kippen en Kuikentjes heb ik ingekleurd met Distress Inkt. Daarbij heb ik scrappapier van Studio Light gebruikt en de Randjes beschilderd met Gesso verf. Tekst afdrukjes " I'm a good egg just a little Cracked'' Egg hunt Detour'' ''Eggville'' " Chicken Avenue en ''Happy Easter'' Verder heb ik hooi en kippenveertjes met enkele kleine eitjes erbij gedaan.
Onderste afbeelding zie je de verscillendevorm van de eieren welke ook als hangers gebruikt kunnen worden
 
 
 
 
 
Natuurlijk zijn de eieren ook in de Let's get Bizzee houders te plaatsen.
 
 

 

De houders zitten verpakt per 2 stuks en zijn te gebruiken voor alle MDF artikelen met een dikte van 4mm.
 
 
 
 
Ik wens iedereen een hele fijne dag toe!!!

Groetjes Maranda  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten