Pagina's

woensdag 22 januari 2014

MDF naaimachine

Hallo gezellig dat jullie hier weer zijn.... vandaag heb ik voor jullie de Let's Get Bizzee MDF Naaimachine gepimpt.
Ik ben begonnen met het natekenen van de vorm op het papier.
Met een klein schaartje iets kleiner uitgeknipt zodat het mooi op het MDF komt. De binnen zijne van de naaimachine heb ik wit geverft met gesso.
Nadat ik het papier aan de voorzijde heb geplakt heb ik ook nog eens de randen bewerkt met gesso.
Hier een close-upje van al het naaigerei wat er nog verwerkt moet worden.
Ze heeft het er maar druk mee deze Tilda hihihihihi!

Hier een Tilda die hart zit te werken met haar naaiwerkjes.
Ik heb haar ingekleurd met Twinkling H2O's en Distress ink.

Tot zover deze nieuwe creatie van mijn hand.
Ik hoop jullie weer op ideetjes te hebben gebracht.

Mocht je zelf ook zo'n leuke MDF naaimachine willen pimpen ze zijn o.a. te koop bij

Iedereen een hele fijne dag vandaag!

Lieve groetjes, Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten