Pagina's

dinsdag 28 januari 2014

Friendship


 
 
Gezellig dat jullie hier weer zijn.....
Met Valentijnsdag in aankomst heb ik voor jullie vandaag een Let`s Get Bizzee MDF - Hart Hangslot gemaakt.
Lekker helemaal in Rosé en wit.
Ik heb eens gekozen om geen Cute stempel te gebruiken... merk toch dat niet iedereen van die poppetjes hou en vondt het voor mezelf ook wel een uitdaging.
Dus zo ben ik op het idee gekomen om een grote bloementoef te maken met allerlei bloemen en blaadjes.
Natuurlijk mocht het vogelkooitje van Noor! design hierbij niet ontbreken.
 

 
Ik ben begonnen met de vorm over te nemen op het design papier en iets kleiner met een klein schaartje uit te knippen zodat het netjes op het mdf geplakt kan worden.
 


 Hier nog close-upjes van de bloemen toefs.
 


Mocht je vragen hebben over bepaalde stansen mag je het me altijd vragen natuurlijk.
Ik help je graag!

Bedankt weer voor jullie bezoekje en ik ben errug benieuwd wat jullie van deze creatie vinden!!
Tevens is dit Hangslot o.a. verkrijgbaar bij t Scraphuis

Lieve groetjes, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Dit is prachtig Jolanda. Schitterend die bloementoef zeg. Ook ik mis het poppetje niet hoor zo is hij denk ik veel mooier. Echt een mooie creatie om iemand te geven en zeker om te krijgen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Jolanda! Dit hart komt op mijn verlanglijstje :-)

    groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen