Pagina's

zaterdag 20 juni 2015

Vogelhuisje....

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik weer aan de beurt om jullie iets te laten zien. 
Ik heb deze keer het vogelhuisje opgepimpt.


Ik heb het huisje bewerkt met de gesso van Dutchdoobadoo.
Voor de rest heb ik het beplakt met scrappapier met het daarbij behorende plaatje. 
Verder heb ik het geheel afgewerkt met scrapbloemen en diverse kleifiguurtjes.
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Nog heel erg bedankt voor het langskomen en graag tot een volgende keer!

Liefs, Marjan


3 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Schitterend huisje. Wouw heel mooi. Prachtige kleuren.
    Fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Schitterend huisje. Wouw heel mooi. Prachtige kleuren.
    Fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen