Pagina's

dinsdag 2 juni 2015

Het harmonica boekje....

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,

Vandaag laat ik jullie het harmonica boekje zien van Let's Get Bizzee.
Ik heb het heel rustig gehouden en zachte kleuren gebruikt. Effe geen afdrukje kleuren!
De afdrukjes zijn van Noor Design en vind ik echt Super mooi. Zeker ook omdat nou iedereen die een kaart of Projectje krijgt,  het zeker niet altijd even mooi vindt om een lief poppetje op zijn kaart te krijgen. Wordt vaak gezegd dat dat zo kinderachtig is! Begrijp me goed, vind ik niet hoor, maar snap het best! Deze afdrukjes kun je dus ook  Super mooi gebruiken voor dit boekje maar ook voor een kaart.

Wat heb ik gebruikt:
Harmonica boekje: LGB.
Papier: Noor Design Seashore.
Mallen: Noor Design, Marianne Design en spelbinders.
Distress ink: bundled sage, weathered wood en faded jeans.
Clearstamps silhouettes: 6410/0337, 6410/0334 en 6410/0335.
Versamark, embossingpoeder, Jutte, Sissal en Houten figuurtjes van Craft Emotions.










Ik heb het afdrukje gestempeld met VersaMark, dan witte embossingpoeder, drogen met de heat gun en dan met je dabber en distress inkt  de achtergrond lichtjes inkleuren.
Dat was het weer voor vandaag lieve mensen,

Ik wens jullie ondanks het Herfstweer.......grrrr, een fijne dag!
Een lieve groet, 
Carla.







1 opmerking: