Pagina's

donderdag 26 maart 2015

MDF Hart met Romantic Provence.

Goedemorgen lieve knutselmensen,

Vandaag laat ik jullie het fotolijstje Hart zien van Let's Get Bizzee in combi met de prachtige nieuwe lijn Romantic Provence van Craft Emotions.
Wat een Super mooie lijn is dat en zo veelzijdig en wat verlangen we dan naar de Zomer!

Wat heb ik gebruikt:

Papier: 118040/0109 CE.
Mask stencil: 185070/1092 CE.
Tekst stempel 130501/1127 CE.
Mal: n 45.0362 bloemenrand, Leane Creatief
Witte gesso, wat bloemen en kant.


Op het hart heb ik stukjes van de mask mal neergelegd en Dutch Doobadoo pasta gesmeerd. Drogen met de heat gun en dan witte gesso erover heen, weer drogen met de heat gun. Daarna heb ik Inka Gold Violet heel lichtjes over de dakpannetjes gesmeerd. Daarna de  bloemen, labeljes en bloemenmal gebruikt. 
Op het papier heb ik deze mooie tekst: Heel veel Geluk gestempeld met versamark en daarna embossingpoeder. Nog een wit kantje en dan is het af.

Geniet van een fijne dag lieve mensen.
Liefs, Carla



1 opmerking: