Pagina's

woensdag 2 juli 2014

LET'S GET BIZZEE MDF TASJE (5-DELIG)


Hallo allemaal,

Wat is die gaaf he dat nieuwe MDF Tasje van Let's get Bizzee.
Je kan er zoveel kanten mee op.
En het in elkaar zetten is niet moeilijk .
Begin eerst met de achterkant en de zijkanten vast te lijmen zodat het stevig in elkaar zit, hou dit even een paar minuutjes vast , en geef het de tijd om te drogen om je tasje verder in elkaar te zetten.


Ik heb eerst het mdf licht in de gesso gezet , ook de binnenkant .
Ik heb het tasje bekleed met plastic kant , dit gaf zo leuk effect dat ik dus besloot het hele tasje ermee te bekleden.
De hengsel heb ik gemaakt van kralen je kan eventueel dit ook doen met lint of twine.
De bovenkant heb ik bekleed met bolletjes lint.


Het papier is van Studiolight uit de shabbychic lijn en het vogeltje komt ook uit de shabbychic lijn 
Verder heb ik een taart kleedje gebruikt een vlinder van Marianne design.
Bloemen en meeldraden, de papieren blaadjes zijn van een stans van magnolia ,een ornament met plak lettertjes hbday erin 


In het tasje had ik wat lekkere dingen ingedaan, en het werd goed in ontvangst genomen ;)
XX Christa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten