Pagina's

zaterdag 26 juli 2014

Label voor Maxim.

Goedemorgen lieve blog mensen,

Vandaag de grootste label uit een serie van 4 labels van Let's Get Bizzee. Deze zijn in Juli uitgekomen!
Super leuk om te doen en zeg nou zelf, met een label kun je alle kanten mee uit, toch?
Deze heb ik gemaakt voor mijn neefje die 6 jaar is geworden. Dus ook geprobeerd om een Stoere label te maken voor Maxim.
Eerst heb ik de mask stencil Gears gebruikt met light modeling paste. Met de heat gun drogen, kun je lekker snel weer verder.
Ik heb gelijk de prachtige mal van Tim Holtz steampunk, aan de rechterkant op de achterkant geplakt.
De achterkant van de label heb ik daarna geverft met zwarte gesso. Weer drogen met de heat gun.
Vergeet ook de zijkantjes niet, lieve mensen, staat net effe iets netter.
Daarna heb ik aluminium tape erop geplakt. Koop je gewoon bij de Action...
Daarna,( kun je ook goed zien op de foto) heb ik allemaal vakjes gemaakt met een liniaal en een kleine opbol pen. Mag je helemaal zelf invullen hoe je dat doet. Lekker creatief toch! Als je klaar bent, smeer je er weer een laagje gesso overheen en dan ga je hem met een stukje keukenrol inpoetsen. Niet te lang wachten, anders droogt je gesso in. Dan zie je een mooi oud effect.
Toen heb ik er een stelletje houten radartjes van Craft Emotions opgeplakt en weer een laagje gesso eroverheen. Drogen met de heat gun en daarna ingesmeerd met wat Inka Gold Platinum.
De houten letters heb ik ook een beetje ingesmeerd met  Inka Gold Kobalt Blue en wat Platinum erover heen.

Daarna het prachtige plaatje Toot Toot van LOTV ingekleurd met Sennelier, uitgeknipt en met kit erop geplakt.



Dat was het weer voor vandaag lieve blog mensen. Dank je wel voor je bezoek!
Liefs, Carla.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten