Pagina's

donderdag 12 december 2013

Ophangbordje met Maja


Hallo allemaal,
Hier dan mijn 1e creaties voor het Let's get Bizzee blog!
Hoe leuk is dat toch als je gevraagd wordt om een team te komen versterken.
Ik heb er dan ook reuze zin in!

Ik heb voor deze creatie een tag gebruikt.
En deze zijn super leuk om met de kerst met een leuke groet op te hangen of te versturen.
Door de grote boom van Marianne Design uit te stansen en deze achter het bordje te bevestigen krijgt het geheel wat meer dimensie.



Ik heb het papier gebruikt van Maja.
En ook al is het dan een wat oudere serie ook deze blijft mooi en oneindig!


Deze keer heb ik gebruik gemaakt van een 3D plaatje.
Het komt van een knipvel van Nel van Veen.



In combinatie met mooie stansjes en het label uit het blokje van Maja krijg je deze mooie combi!
 
Natuurlijk mogen de mooie kerststerren van Dutch Doobadoo niet ontbreken.
Dit is de tag onbewerkt:





 
 

Ik ga nadenken over het volgende project.
Want ook ik heb als design team lid een doos vol met prachtige materialen gekregen van Nancy.
Ik denk dat ik nog voor een kerst uitvoering ga!
Ik wens iedereen een hele fijne dag!
Lieve groetjes Noriko

Geen opmerkingen:

Een reactie posten