Pagina's

maandag 30 december 2013

Lets Get Bizzee Ophangbord


 
Dit keer heb ik het 3-delig ophang bord van LGB opgeleukt, ik heb er een gebruikt en verticaal gehangen, dus je kan er alle kanten mee op. Ik heb er een kalendertje van gemaakt en ook weer lekker veel leuke stansjes gebruikt.



 
 

Bloemen klein en groot Memory Box poincetta,Ronde stans 4 van Joy, Notebook stans van My Favorite Things, Blaadjes van Joy, Filmstrip My Favorite Things, Kippengaas stans My Favorite Things, Belletjes Memory Box, Sneeuwster Tag Magnolia Doohickey ,Tag My Favorite Things en om niet te vergeten de Swirl van Unique.


Er zitten drie ophangbordjes in de verpakking, dus ik kan er nog een paar maken en dat ga ik zeker doen. Erg leuk om te maken!

 
Bedankt weer voor het kijken en tot gauw.  Heb de smaak goed te pakken, dus ga weer verder met mijn volgende projectje.

 
Fijne dag allemaal!
 

Liefs,
 

Angela
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten