Pagina's

zondag 24 november 2013

lantaarntje

Hallo lieve blogvrienden,

Leuk dat jullie er weer zijn. Deze keer heb ik dit lantaarntje gepimpt.


Als eerste heb ik het MDF bewerkt met Viva Inka Gold kleur Platinum




Het MDF krijgt dan ook een hele mooie glans.

Toen heb ik 2 stempels van Bildmalarna ingekleurd met Distress en H2O en uitgeknipt.


Aan de bovenkant van het lantaarntje heb ik kant gedaan.
Voor het versieren heb ik verschillende stanzen gebruikt;
- Noor! de ijskristallenrand en ook wat losse ijskristallen en de lantaarn;
- Magnolia het hekje, de boompjes, de sterrenlabel, bloem, swirl en mini doily
- Lalaland de vlaggetjes
- Memory box de sterretjes;



De doily en de label heb ik ook nog bewerkt met Frantage.

Tenslotte heb ik op de onderste rand Fragments van Stampendous gedaan. Geeft ook een heel leuk effect.

Dan nog een foto met een kaarsje erin.


Voor nog meer foto's ben je ook heel welkom op mijn blog.

liefs Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten