Pagina's

vrijdag 2 oktober 2015

mdf 3 luik en standaard

Helaas geen goed nieuws, sinds begin dit jaar zit ik in het Design team van Let's get Bizzee en ik heb het al die maanden met heen veel plezier gedaan. Maar helaas heeft Nancy van Let's get Bizzee besloten om te gaan stoppen er komen dus geen nieuwe spulletjes meer en Let's Get Bizzee zal langzaam uit Hobbyland gaan verdwijnen  Binnenkort zullen ze een grote uitverkoop gaan houden......wordt vervolgd!
 
 
Dit is dus mijn laatste bijdrage als design team lid en dat valt me zwaar, maar ik snap de beslissing van Nancy en ik wens haar vel sterkte want zo'n beslissing maak je niet zomaar in een keer. Ik ga de gezelligheid van het design team missen, maar gelukkig zijn ze nog overal in blogland te vinden en ook op Facebook. 

 
Nancy bedankt voor de leuke maar helaas korte tijd die ik bij Let's get Bizzee heb mogen doorbrengen...............en dames bedankt voor jullie mooie creaties en leuke reacties op mijn creaties. Ik ga jullie missen ...................!!!!
 
Liefs Debby ♥

4 opmerkingen: