Pagina's

woensdag 2 september 2015

MDF kijk kastje ................... !!!


De scholen zijn overal weer begonnen en de meeste vakantie zitten erop. Het Design Team is ook weer terug van vakantie en we kunnen er weer tegen aan. De maand September mag ik beginnen om jullie een creatie te laten zien.
 
Op vakantie heb ik spulletjes meegenomen om armbanden te maken. Een andere hobby van mij. Maar bij thuiskomst vond ik het zonde om ze allemaal zo maar in een la te gooien. Dus heb ik gebruik gemaakt van het kijk kastje van Lets get bizzee
 
 
en daar een mooi armbanden kastje van gemaakt. Ik heb het kastje eerst in elkaar gezet en daarna geverfd. De buitenkant heb ik met design papier bekleed en in de vakjes sieraden kussentjes gemaakt en daar de armbanden omheen gebonden. Z kan ik ze mooi uit de knoop houden en kan ik hem in mijn creakast laten staan
 
 
Liefs  Debby xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten