Pagina's

zondag 21 december 2014

X MAS


Goedemorgen op deze zondag morgen!

Vandaag weer een creatie van mijn hand voor jullie.
 Deze keer heb ik een kerstbal gepimpt voor jullie.
Ben begonnen met de vorm over te tekenen op mijn deisgn papier.
Vervolgens knip ik altijd aan de binnen zijde van mijn potlood lijntje zodat de vorm van papier iets kleiner wordt dan het mdf. Op deze manier steekt je papier na het opplakken niet over je mdf.
Voor het opplakken van mijn papier gebruik ik altijd Tackey glu van Aleene.
Heerlijk om mee te werken op je mdf je kunt dan nog iets schuiven met je papier voordat je het aandrukt op je mdf.
Vast is vast en das wel prettig toch?


XMAS en de dennetak zijn houten ornamenten van Craft Emotion en zo gaaf om te verwerken op Let's get Bizzee mdf.
Hieronder nog een close-upje van Tilda die ik heb ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier.
Ben je benieuwd na alle materialen die ik verder heb gebruikt of de kleuren voor Tilda kijk dan even op mijn blog daar kan je alles vinden.


Dit is alweer mijn laatste mdf project voor 2014.
Wat klint het nog ver na het nieuwe jaar 2015
Maar voor we het weten knalt het vuurwerk weer rond onze oren!
Langs deze weg wil ik jullie ook allemaal ontzettend bedanken voor al jullie lieve reactie hier op mijn creaties en hoop jullie ook in 2015 weer vele nieuwe mdf creaties te laten zien.
Zodat jullie lekker weer zelf aan de slag gaan.

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een knallend creatief 2015 toe.
Fijne dag allemaal!

Lieve groetjes, Jolanda xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten