Pagina's

zaterdag 25 oktober 2014

Kijkkijstje made by Plony




 





Ik ben begonnen met het kastje te verven met deco-verf in de kleur powder.

Daarna ben ik in de vakjes pion-designpapier gaan plakken en heb hier en daar wat snow-tex aangebracht.

 



Ik heb met de cricut arresleetjes uitgesneden en tussen 2 sleetjes heb ik een heel klein knijpertje geplakt....dan blijven ze staan in het kastje...op het stukje kant wat ik erin heb geplakt.

 

Ook de rendiertjes heb ik uitgesneden met de cricut en in de snow-tex gezet....nog wat extra sneeuwballetjes geplakt in het onderste vak en de mevrouw aan de linkerkant heb ik ook uit een pion-vel geknipt.

 



Op deze foto kun je goed op de achtergrond de sneeuwlandschapjes van Pion zien die ik in het kastje heb geplakt.

 



De woorden winter wonderland zijn ook weer met de cricut gesneden en een beetje bewerkt met sneeuw en in de snow-tex gezet.

 

Langs de randjes aan de voorkant van het kastje heb ik nog wat extra versiering aangebracht in de vorm van een papieren-randje, een kanten randje en wat plakparels.

 

Ik hoop dat jullie het een leuk kastje vinden.....ik heb het in ieder geval met heel veel plezier bewerkt.

 

Een hele fijne dag en groetjes van Plony.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten