Pagina's

donderdag 18 september 2014

Halloween!!

Hallo Allemaal,

Ik heb deze pompoenen als voorbeeld gemaakt voor bij 
Doe@ding in de winkel.
Marlous verkoopt de Let's get Bizzee materialen.
En ook komt dit gave Graphic 45 papier bij haar uit de winkel.


Op zich heb ik niets met Halloween.
Maar vond dit toch wel een heel leuk project om te maken.
Al geef ik eerlijk toe dat hij van ver moest komen.


De set pompoenen bestaat uit 3 en heb ze dit keer ook alle 3 gebruikt.
De 3e ligt als standaard op de bodem zodat ik wel 
al mijn materialen kwijt kon.


Op deze foto kun je zien hoe het geheel in elkaar is gezet.
Tussen de 2 staande gedeeltes heb ik een waxinelichtje op 
batterijen geplaatst zodat door het raampje in de ogen het licht komt. 


Verder heb ik mij lekker uitgeleefd met verschillende soorten 
mallen van diverse merken.
Mocht je dus bij Marlous in de buurt zijn neem dan even een kijkje in haar
gave winkel en bekijk dan meteen even deze pompoen.

Lieve groetjes Noriko

Geen opmerkingen:

Een reactie posten