Pagina's

dinsdag 3 juni 2014

Hangbordje met een LOTV stempel

Goedemorgen lieve blog mensen,

Vandaag weer een projectje met het hangbordje van LGB. Zo leuk om te doen en je kunt alle kanten op, zoals je vast wel hebt kunnen zien op het blog van LGB.

Het papier wat ik gebruikt heb is van het LOTV blokje Always & Forever. Een heel erg mooi blokje vind ik zelf, maar ja ik hou zo van die bloemetjes.....
De stempel is ook van LOTV. Annabel Roller Girl. Deze keer heb ik het ingekleurd met Sennelier!
De mallen zijn allemaal van Noor! Ook de bloemen. Heel karwei maar heel leuk om te doen, als je ziet wat voor moois je er mee kunt maken. Nog wat plakparels, kant, houten letters en ook een Mod Podge mal  met zelf drogende klei gebruikt. Alle mallen zijn  af geinkt met Distress.
Dan alles vastplakken.  Ik gebruik: dubbelzijdig tape, tacky glue en kit om wat hoogte te krijgen.


Dat was het wee voor vandaag lieve blog mensen. Dank je wel voor je bezoek want dat maakt het juist zo leuk.
Liefs, Carla Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten