Pagina's

zondag 25 mei 2014

De Vuurtoren met een Sailor Boy

Hallo lieve blogmensen,

Vandaag weer eens iets op mijn blog. Heb het heel druk gehad de afgelopen periode.
Opening van ons nieuwe winkelcentrum van de winkel waar ik werk een onderdeel van heeft uitgemaakt! Afgelopen woensdag was de opening! Nu dachten we in ieder geval weer een beetje de rust konden vinden.....Helaas!! Was effe vergeten dat we nog wat kinderziektes te gaan hebben....
Druk, druk druk. Gaat wel helemaal goed komen in ons prachtige nieuwe winkelcentrum. Gewoon effe geduld hebben.

Vandaag wil ik jullie een projectje van LGB  laten zien. Heel anders als een kaartje maar heel leuk om te doen! De vuurtoren is van LGB, het bootje van de xenos, het papier is al een oudje uit mijn verzameling en het afdrukje is van Mo Manning, Sailor Boy. Dit heb ik ingekleurd met Distress. Nog wat steentjes uit de rots tuin gepakt en wat schelpjes die we gevonden hebben bij de zee. De zijkanten van de vuurtoren en het houdertje heb ik ingesmeerd met Inka Gold kobalt blauw en daarna een beetje platinum.



Was nog effe vergeten om te vermelden dat ik de randjes heb af geinkt met Distress.
Weltrusten lieve mensen en tot de volgende x maar weer.
Een lieve groet,
Carla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten