Pagina's

maandag 28 april 2014

MDF Raampje Grieksraampje


Hoi allemaal,
Vandaag wil ik jullie het MDF raampje laten zien die net uit is .
Ik ben gek van griekenland dus wilde het raampje een grieks sfeertje geven.
Ik heb het raampje eerst met gesso bewerkt en daarna met glitter acrylverf , na het drogen nog wat walnutstain licht beïnkt 
Met de nieuwe stempel van CC designs dit op gemaakt, flowerpots lucy in een grieks meisje verandert.



De boom , de takken en het hekje zijn stanzen van cc designs , de bladeren van marianne, en de bloemen uit een mini ponsje gemaakt.
De grond met 2 verschillende kleuren kralen beplakt, flink lijm op de bodem en dan de kralen erop drukken.
Ik heb ook nog wat druiventrosjes erbij gemaakt , die horen er ook bij.


Ik hoop dat jullie weer wat ideetjes hebben opgedaan en vergeet niet te kijken bij mijn dt collega's die hebben ook prachtige raampjes gemaakt .
XX Christa

1 opmerking: