Pagina's

vrijdag 28 maart 2014



MDF Vlaggetjes

Na aansporen van het Design-team moest ik zelf ook maar eens een blog maken, nou bij deze mijn eerste post.
Ik vond het papierlijn van Craft Emotions genaamd Fifties Kitchen zo vrolijk en mijn dochtertje vond de aardbeien zo leuk, dat ik meteen al bedacht dat het ook leuk papier voor kinderen is.
Aangezien mijn dochtertje bijna jarig is en er uitnodigingen gemaakt moesten worden voor haar kinderfeestje moest het natuurlijk met dit papier gedaan worden en dan in combinatie met onze Mdf Vlaggetjes.
Ook de houten ornamentjes en het lint is van Craft Emotions!


 




Gelukkig vond mijn dochtertje ze super leuk en zijn ze inmiddels uitgedeeld aan haar vriendinnetjes!
 
Fijne dag allemaal!

Veel liefs Nancy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten